it's a T-Rex

Toen de oudste deze trui kreeg, wou ons Arne ook zo'n trui.
Nu ben ik iemand die mijn 3 jongens niet graag in dezelfde kledij hult. Elk heeft zijn eigen karakter en eigen stijl. Dus elk zijn eigen unieke kledingstukken.

Samen met de prachtige galaxy stof, kocht ik ook deze T-Rex stof aan. Een stofje dat bij ons Arne past.

Ik nam hetzelfde patroon. De mini mister van Melian's kreatives Stoffchaos. Deze werd 1 maatje groter gemaakt omdat het patroon nogal smal tailleert. Een 140 dus in plaats van een 134.

De kap werd gevoerd met een effen zwarte tricot en wordt opgefleurd met een felgroene veter.
De mouwboorden en heupboord zijn uit zwarte boordstof.



Oorspronkelijk was het de bedoeling dat deze trui geshowd zou worden op de modeshow komende vrijdag. Maar ik heb slechts 9 minuten om mijn creaties te tonen en deze trui - die toch wel een wintertrui is - werd ingeruild voor een sweater met bedrukking.


Stoffen
Sweater T-Rex     //     boordstof - black     //     jersey - black

Patroon
Mini Mister van Melian's kreatives Stoffchaos

Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero