Travel to the galaxy (in 't dubbel)


Deze paneelstof vind ik echt geweldig. Toen ik hem zag, wist ik meteen dat mijn jongens er alle drie stapel gek van zouden zijn.
De oudste heeft het meest geluk gehad. Hij had dringend een nieuwe hoodie nodig. Dus hij kreeg er eentje in deze prachtige Galaxy paneelstof.

Ik koos voor de mini mister van Melian's Kreatives Stoffchaos. Ik hou van dit patroon omwille van de kap.
Er werd een maatje 152 genaaid in plaats van een 140. Dit patroon tailleert erg smal, vandaar dus de 2 maten groter.

De kap werd gevoerd met een effen jersey. In mijn favoriete fourniturenshop vond ik de nestels in nepleer en de oranje veters.





Voor de buurjongen naaide ik eenzelfde sweater, maar dan in de groene galaxy stof.
De kap werd gevoerd in een gestreepte jersey 'Bella - petrol'.
Er werd een fluogroene veter gebruikt als trekkoord.





Stoffen en fournituren
Galaxy tales     //     carrot     //     bella - petrol  
boordstof - black     //     garen n°946, 350 en 000
nestels met nepleer
platte veters - oranje en fluo groen

Patroon
Mini Mister van Melian's Kreatives Stoffchaos



Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero