Mini Mister - een echt toppertje!

Na een grondige controle van de kleerkasten van de jongens, viel het me op dat onze 2de zoon niet veel sweaters heeft. Daar moet verandering in komen.
Ik wist dat hij de stof met grizzly beren heel leuk vond, dus deze werd boven gehaald. Omdat ik geen zin had een volledige sweater in deze stof te maken, nam ik er een patroontje bij dat hier al een tijdje klaar lag om verwerkt te worden.

Het patroon werd uitgeprint en na een half uurtje knippen en plakken kon ik het patroon overnemen op patroonpapier. Normaal is hij mee met zijn maat en draagt hij kleren in maat 128. Omdat ik weet van het andere model (dat je hier kan zien) smal tailleert, nam ik hier al een maatje 134.


Het patroon heeft verschillende opties en kan zowel voor meisjes (getailleerd) als voor jongens (recht). Ik koos de optie met gewone kap en kangoeroezak. (De volgende keer maak ik er eentje met de maxi kap. Ik heb hier al een leuke stofcombinatie voor in gedachten).

Het resultaat … daar mag ik terecht trots op zijn. De naden lopen perfect door. (YES!)
De jongen straalde toen hij het resultaat zag. En onze jongste wil ook zo'n trui. Ik heb mijn werk goed gedaan.





Stoffen:
Grizzly Bear -- Poppy -- De Stoffengalerij
Donkerblauwe mélange -- Hilco -- De Stoffengalerij
Lichtblauw -- Chat Chocolat -- De Stoffengalerij (gebruikt als voering voor de kangoeroezak)
Patroon:
Mini Missy/Mister -- Melian's Kreatives Stoffchaos

Reacties

  1. Leuke! Hier staat vandaag ook een sweater voor de zoon op de planning :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof zeg! Leuke kap heeft deze!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Danae hack en Betsy rok