Yellow submarines

De lange mouwen werden definitief opgeborgen.
Om ervoor te zorgen dat mijn drie bengels voldoende kledij hebben om de zomer door te komen, moet er natuurlijk weer heel wat in elkaar genaaid worden.
Deze keer is het de jongste die een nieuwe outfit krijgt.
Voor hem maakte ik een tenuetje dat in 1-2-3 klaar is; bestaande uit een raglan T-shirt en een harembroekje.


In mijn vorige blogbericht kon je al lezen dat ik niet hou van broeken zonder achterzakken. Dit harembroekje was oorspronkelijk ook niet voorzien van achterzakken. Een achterzak is snel gemaakt. Ik koos ervoor om de achterzak in dezelfde stof van het shirt te maken. Om ervoor te zorgen dat de achterzak niet gaat uitrekken, werd deze beplakt met Vlieseline H250.


Deze kleine jongen is heel tevreden met zijn nieuwe outfit. Hij werkte vol enthousiasme mee aan de fotoshoot. En zoals je kunt zien, straalt hij. Daarvoor doen we het. Om die betoverende lach op dat lieve gezichtje te zien.





Stoffen:
Yellow Submarine -- Hilco -- De Stoffengalerij
Jeans Donkerblauw -- De Stoffengalerij
Boordstof Aqua -- De Stoffengalerij

Patronen:
Easy Piece broek (n°7) -- Ottobre zomer 3/2013
Brave Fireman raglan T-shirt (n°9) -- Ottobre zomer 3/2013

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Danae hack en Betsy rok