Groen en dino's

Het is alweer een tijdje geleden dat er hier een blogberichtje verscheen.
Niet dat er niet genaaid werd ...

In tegendeel.

Op vrijdag 13 maart neem ik deel aan een modeshow en hiervoor ben ik druk in de weer met het naaien van een kindercollectie met de stoffen van De Stoffengalerij.

Met nu nog 2 stuks te gaan (+ nog een outfit voor mezelf), kan ik wat rustiger adem halen en is er weer tijd om snel een kort blogberichtje te schrijven.

Voor de jongste naaide ik als kerstcadeautje al 2 t-shirts voor volgende zomer. Een tijdje geleden dus al.
De t-shirts zullen gedragen worden op de modeshow. En om een totaalplaatje te kunnen presenteren, naaide ik deze week nog snel een paar eenvoudige short.

Vandaag toon ik de groene short in combinatie met een leuk groen t-shirt met dino's. Een vrolijke, speelse outfit.


 Het patroon van de short is het Explorer short uit Ottobre 3/2015. Ik naaide maatje 116 voor mijn 6-jarige. Normaal zit hij al volop in maatje 122, maar ik weet nog van een paar jaartjes geleden dat deze short ruim tailleert. (Onze Arne heeft dit short - ook een maatje 116 - heeft deze short 3 jaar gedragen.) Ik naaide deze short ook in het geel, wat ook mooi te combineren valt met dit shirt.


Het t-shirt is een maatje 122. Voor de halsboord koos ik voor okergeel, omdat dit ook voorkomt in één van de dino's.



 Stoffen

Patronen
Explorer short uit Ottobre 3/2015
Simple basic t-shirt uit Ottobre 1/2019


Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero