Gaan met die banaan!

Het corona virus heeft bijna de hele wereld in zijn greep. Ongelooflijk hoe zo'n - met het blote oog onzichtbare - wezentje alles op zijn kop kan zetten.

Ook omwille van dit stomme virus werd de modeshow van vanavond uitgesteld naar het najaar. Een ware ramp.

En begrijp me niet verkeerd hé. Ik begrijp volkomen het waarom. Maar 6 weken werk aan het maken van een lente/zomercollectie voor kinderen is nu helemaal voor niets geweest. Ik heb mijn gezin, mijn huishouden on hold gezet voor niets.

Deze modehappening zou de ideale gelegenheid geweest zijn om - naast de stoffenwinkel en de personalisatie - mijn eigen label S.ina voor te stellen. Mijn handgemaakte kinderkledij.

In plaats daarvan zit ik hier met een stapel meisjeskledij waar ik (momenteel) niets mee kan doen.
Dank u wel 'corona'.
Maar later meer over de meisjeskledij. Binnenkort doe ik een fotoshoot met deze kledij en deze zal ook te koop aangeboden worden.

Nu een ander item dat op de modeshow geshowd zou worden. Een cool t-shirt voor jongens en tieners. Het ideale shirt ook voor wie van bananen houdt.
Het patroon haalde ik uit Ottobre.


Voor vele kleine zelfstandigen is het Corona virus ook een financiële kater. Winkels moet in het weekend dicht blijven. Ook De Stoffengalerij blijft voorlopig dicht op zaterdag.
Om de online verkoop wat aan te moedigen verzenden we gratis binnen België, ongeacht het aankoopbedrag.
Gebruik hiervoor de code: POST op de website (Deze code geeft je een korting van 5€, wat overeenkomt met de verzendkost)




Stof:

Patroon:
Casual t-shirt uit Ottobre 3/2018

Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero