Een zwierjurkje

Mijn favoriete stof voor het naaien van kinderjurken is toch wel katoen. Want persoonlijk vind ik deze veel mooier passen dan tricotjurken.

Een item van mijn mini kindercollectie is deze katoenen jurk met cirkelrok.
Het bovenstuk werd volledig gevoerd. De jurk sluit op de rug met een blinde rits. En de rok werd afgewerkt met biaislint.
Als stof ging ik mijn persoonlijke favorietje uit mijn winkel. De Songbirds. Een katoenen stof met pimpelmeesjes op een stofbreedte van 110 cm.





Stoffen en fournituren
songbirds     //     biais geel (uitverkocht)
blinde rits ecru van 40 cm     //     voeringstof

Patroon
Tinny dress 



Bedankt aan ons buurmeisje dat model wou staan met deze jurk.

Bedankt om een bezoekje te brengen aan mijn blog.
Het is altijd fijn om te weten wat mijn lezers vinden van mijn creatie. Laat dus zeker een reactie achter. Ik lees deze met veel plezier.
Groetjes,
S.ina

Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero