De afgelaste modeshow - deel 2

Ik moet eerlijk bekennen dat het de eerste uurtjes toch een wrang gevoel was, toen ik het nieuws kreeg dat de modeshow afgelast werd. (Dank u Covid-19). Al de uren werk die ik in het naaien van een kindercollectie besteed had, waren voor niets geweest. 

Vandaag toon ik 2 t-shirts die ik voor de modeshow naaide. Het eerste t-shirt - voor mijn zoon - in een stofje dat hij koos. Een t-shirt dat om de zomer schreeuwt. Het t-shirt patroon komt uit Ottobre 3/2018. De short die hij draagt is de Cisse short (Zonen9), maar deze zit wat strak. Deze short ligt dus al klaar in de kleerkast van de jongste zoon. Voor Arne staat een nieuwe short in deze lichtblauwe stof op de planning. Want deze stof matcht perfect bij het aardbeienstofje.

Stoffen
fragola      //      katoen voor broeken


Een tweede t-shirt naaide ik uit de Wavy Stripes. Dit shirt werd een raglan shirt en ik fleurde het shirt op met een 2-kleurige print.

Stof
wavy stripes

Tijdens de Coronacrisis verzenden wij uw pakketje gratis (binnen België). Gebruik de code POST
bij uw online bestelling bij De Stoffengalerij.
(Voor verzending naar Nederland betekent dit een verzendkost van 5€ ipv 10€)


Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog.
Laat zeker een reactie achter. Ik lees deze met plezier. Zeker in deze coronatijden is elke vorm van communicatie leuk en belangrijk voor iedereen.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero