Don't forget the tubas // FALL FESTIVAL @destoffengalerij


Deze sweater naaide ik eind vorig jaar, maar ik ontdekte onlangs dat deze nog niet op de blog verscheen. Daarom gooien we deze er vandaag nog snel eens tussen.
De foto's die ik voor dit bericht gebruik dateren van onze zoon zijn vakantie in Oostenrijk.

Deze trui naaide ik als testversie voor een bestelling. De nieuwe SUAS collectie was pas uitgekomen en ik gebruikte de prachtige, lichtblauwe french terry met tubas.
Het patroon komt uit B*trendy #11. Dit patroon werd lichtjes aangepast; de schuin naar voor toelopende zijnaden werden recht getekend.

Naar alle eerlijkheid moet ik bekennen dat - van al de sweaters in zijn kleerkast - onze oudste zijn voorkeur uitgaat naar deze sweater.








Stoffen en fournituren
tubas          //         parkakoord - donkerblauw

Patroon
B1863 uit B*trendy #11


FALL FESTIVAL

Van woensdag 23/10 t.e.m. vrijdag 1/11 ontvang je 10% korting op al onze stoffen. (uitgezonderd boordstoffen en outletstoffen)
En we doen er nog een extraatje bovenop!!!
Bij aankoop van minimum 100€ aan stoffen (uitgezonderd outletstoffen) ontvang je maar liefst 15% korting.
Het moment om (samen met je naaivriendinnen) je voorraad in te slaan en aan de slag te gaan met het naaien van jouw unieke herfst/wintergarderobe.




Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero