Clio

In al de drukte hier vond ik nog eens de tijd om voor mezelf te gaan naaien.
Op haar blog viel ik direct voor haar hack op de Fall in Love sweater. Het patroon van deze sweater heb ik niet, maar een sweater tekenen is nu ook niet zo moeilijk, dus ging ik zelf aan de slag.

Omdat ik van de Griekse mythologie houd, doopte ik mijn patroon de Clio sweater. (Al mijn zelf getekende creaties krijgen de naam van een Griekse god of godin.)

Ik maakte er meteen bandwerk van en naaide 2 Clio sweaters voor me. De ene in een zachte, gebreide stof, de andere in een lichtgrijze mélange sweatstof.


Om de outfit compleet te maken, naaide ik nog een rimpelrok in die mooie gabardine van SU@6.
In een volgende blogpost leg ik uit hoe je een rimpelrok maakt.




Stoffen
Zwart gebreide stof     //     garen n°0

Patronen
Clio sweater
Rimpelrok




Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero