Game Over


Deze keer geen sweater die ik zelf in elkaar naaide. Nee, de blauwe sweater komt uit onze voorraad kledij om te bedrukken.
Voor de print liet ik me inspireren door mijn favoriete computerspel toen ik 8 was: Pac-man.

De gele folie is 3D-folie die ik speciaal voor deze trui kocht. Alle andere kleuren komen uit mijn winkel.

De print was heel wat puzzel- en pricisiewerk. Ik overdrijf niet als ik zeg dat die trui zeker 10 keer onder de hittepers gezeten heeft. Het resultaat was al dit werk meer dan waard. En nog meer als je het gezicht ziet opfleuren van degene voor wie je deze trui bedrukt hebt.




Gebruikte materialen
flexfolie:  flame red     //     white     //     royal blue     //     baby pink     //     ice blue     //     orange
3D flex yellow uit mijn eigen voorraad


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero