Fly away


Vorige week toonde ik al de George jeans die ik naaide voor de jongste. Deze broek naaide ik echter een paar weken eerder.
De stof is een roestbruine keperstof die ik al een jaar in mijn stoffenkast had liggen. En ik heb me volledig laten gaan bij deze broek.

  • Geborduurde vliegtuigen op de linkerachterzak
  • gestreept ribslint aan de zijkanten
  • knoopsgatenelastiek
  • jeansrits en jeansknoop
  • riemlusjes
Net als de broek voor de jongste is dit een broek met alles erop en eraan, zoals je hem zou kopen in de winkel. Ik zelf ben helemaal weg van de vliegtuigen op de achterzak.

Het hemd werd gemaakt uit een organisch katoentje van Birch. Ook weer zo'n printje waar ik helemaal weg van was. Beide kleuren (petrol en roest) van hemd en broek passen perfect bij elkaar.
Ook dit hemdpatroon is er eentje uit Ottobre.






Gebruikte stoffen en fournituren
keperstof      //    ribslint 
katoen met vliegtuigen     //     garen n°223     // vlieseline H200
jeansrits, jeansknoop en knopen voor het hemd uit mijn voorraad

Patroon
n°24 George - Ottobre 3/2014
n°27 Little Richard - Ottobre 3/2014





Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero