Kleurrijke Phoenix

2 weken geleden toonde ik een sweatervest met rits die ik uit 2 matching stoffen naaide. Door een sweater te naaien met 2 verschillende stoffen, heb je natuurlijk nog heel wat stof over. Voldoende stof om nog een tweede sweater te naaien. 

Ook deze sweater wordt er eentje voor de jongste des huizes.

Deze keer koos ik voor de Phoenix sweater, met de rug van de Conor. (Beide patronen vind je terug in de eerste Fibre Mood). Deze naaide ik in maat 116. En als kers op de taart stak ik er een geel paspelbandje tussen.

Voor de gelegenheid, en om het resultaat nog speelser te maken, werkte ik de trui af met 3 verschillende kleuren boordstof. 








Volgende week toon ik nog een Phoenix sweater.

Gebruikte stoffen en fournituren
French Terry 'Rockets'     //     French Terry 'Mauna Kea'
Boordstof Yellow, Kobalt en  Rood     //     garen n°143
garen n°417    //     Geel elastisch biaisband

Patroon
Phoenix Sweater - Fibre Mood editie 1



Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero