Karaktersweater

Het bloggen staat de laatste tijd op een laag pitje. Niet dat we niet creatief bezig zijn. 3 jurken, 2 shirts en 1 top die ik voor mezelf naaide moeten nog gefotografeerd en verwerkt worden.

Toch werd hier afgelopen 2 weken niets genaaid. Ik kocht een aantal basic shirts en sweaters voor mijn kids om te bedrukken.

Voor één van mijn bengels werd het deze 'karakter'sweater.


voetballer - filoe eerste klas - doorzetter

Dit zijn de belangrijkste karaktereigenschappen van deze kleine man.



Reacties

  1. Ik zag 'm al op IG en ik dacht ooooh, da's ook echt iets dat ik wil doen, alleen nog es goed nadenken over goede trefwoorden :p

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero