Vikings

Je hebt waarschijnlijk al gemerkt dat ik voor het naaien van de shirts voor mijn jongste zoon telkens met hetzelfde patroon aan de slag ga, maar toch telkens een ander resultaat bekom. Zo zie je maar dat je geen uitpuilende kast met patronen nodig hebt om iets leuks te maken. Met een aanpassingske hier of daar tover je iets basic om in iets ... anders.


Ook hier ging ik weer met hetzelfde patroon aan de slag. Het verschil zit hem hier in de afwerking van de zoom. Deze keer werkte ik de zoom af met splitjes. Een klusje dat ik niet graag doe, maar toch. Ik wou een shirt met splitjes.

Ik had ook al een bestandje gemaakt voor de scan-n-cut om op een borstzakje te persen. Maar ik was zodanig enthousiast aan het naaien, dat ik hier pas aan terug dacht toen het t-shirt al helemaal in elkaar zat. Te laat dus om nog een borstzakje te bevestigen. Geen Valhalla dus. Misschien komt het er ooit nog van om dit bestandje voor een ander projectje te gebruiken.





Gebruikte stoffen en fournituren

Vikings    //     boordstof - oranje

Patroon

Simple Basic t-shirt -- Ottobre design 1/2019
in maat 116

Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero