Kameleon rugzak

Ik ben al een tijdje op zoek naar een gemakkelijke tas. Vooral bedoeld voor 's zomers als we op uitstap gaan. Een rugzakje met klasse zou leuk zijn, dan moet er niet gezeuld worden met een handtas of schoudertas. Na een lange zoektocht vond ik het perfecte patroon. En helemaal gratis! En wel hier op de blog van fynnch.

Het patroon kan je downloaden. Voor het in elkaar naaien moet je het doen met je eigen kennis. Maar aan de hand van de foto's op de site is dit wel doenbaar voor iemand met een beetje naaiervaring.

Ik gebruikte hiervoor een restje stof dat ik had van het maken van kussenslopen voor een klant. In mijn winkel ging ik dan op zoek naar een bijpassende stof en kwam al snel uit bij het goudkleurig imitatieleer die een perfecte match vormt bij dit stofje.

Gelukkig heb ik een degelijke naaimachine en een boventransportvoet voor het naaien van de riemen in imitatieleer. Voor de rest ging het in elkaar naaien vrij vlot.




Voor de binnenkant van de tas, koos ik een lichtroze stofje met een feeënprint van Art Gallery.


Stoffen:
Elegante -- Hilco -- De Stoffengalerij (uitverkocht)
Goudkleurig imitatieleer -- Hilco -- De Stoffengalerij
Flower Child -- Art Gallery -- De Stoffengalerij

Patroon:
Kameleon tas -- Fynnch

Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero