Ready Steady Go

Ik hou van de stoffen van Hilco. En vooral de designs van Jatiju kunnen me bekoren. Deze kunnen dan ook niet ontbreken in mijn winkel.

Toen ik deze stof met patches zag, was ik ook meteen verkocht. Al maanden keek ik uit naar de komst van deze stof. En toen ze er eindelijk was, knipte ik er meteen een stuk af om er een sweater uit te naaien voor mijn jongste.

Ik koos de Alex Sweater uit LMV sept/okt 2018. De sweater werd genaaid zonder de knoopjessluiting op de schouder. De reden hiervoor is dat ik deze knoopsluiting voor baby's vind.

De patches wilde ik met mijn nieuwe borduurmachine bevestigen op het voorpand. De eerste keer dat ik dit zou gaan doen, dus met een klein hartje begon ik eraan. De patch werd ingescand en uitgeknipt met mijn scan'n'cut en werd dan overgezet naar het borduurprogramma.
Voor een eerste keer mag ik tevreden zijn met het resultaat. Deze test heeft me ook geleerd wat ik fout deed en waar ik het de volgende keer anders moet gaan doen om een beter resultaat te bekomen. Hier werd weer eens het bewijs geleverd: "Al doende leert men."

Mijn jongste zoon is ook tevreden met het resultaat. Hij heeft er een lichte sweater bij die ook als gewoon shirt gedragen kan worden. Ik ben er zeker van dat dit één van zijn favoriete shirts deze winter zal zijn.





Stoffen en fournituren:
Flag Pattern -- Hilco -- De Stoffengalerij
Ready Steady Go -- Hilco -- De Stoffengalerij
Boordstof - donkerbruin -- De Stoffengalerij
Gütermann n°824 -- De Stoffengalerij

Patroon:
Alex Sweater -- LMV sept/okt 2018

Reacties

  1. Dat is een geweldig jongensstofje! En die patch lijkt me heel goed gezet. Super voor een first try!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie stoffencombinatie! Heel mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero