Triceratops Sweater

Nu ik mijn lessen afgerond heb en mijn getuigschrift in handen heb, is er al iets minder waaraan ik moet denken. En kan ook eens wat meer tijd besteden aan het zelf tekenen van een patroon.

De oudste zoon werd voor de gelegenheid van kop tot teen opgemeten en het patroon van een sweater werd getekend.
Het resultaat valt wat breder uit dan dat ik gewend ben. Het pluspunt hiervan is dat hij 2 jaar met de sweater zal kunnen doen. (Op voorwaarde dat hij er wat respectvol mee omspringt toch).
Maar nu 'oversized' toch in de mode is, steekt dit eigenlijk niet af.

Toch zal ik er de volgende keer rekening mee houden het patroon iets smaller (en 2 cm korter) te tekenen.





Stoffen:
Triceratops -- Bloome -- De Stoffengalerij
Boordstof off white -- De Stoffengalerij
Gütermann n°111 -- De Stoffengalerij

Patroon:
nu nog naamloos patroon (of noemen we hem Triceratops) van mezelf



Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero