Max Tee

Ik heb heel wat gratis patronen staan op mijn computer, maar het gebeurt zelden dat ik er ook effectief eentje naai. Na de vele prachtige creaties te zien passeren op de facebookpagina van Misusu Patterns, kon ik niet anders dan toch eens een patroontje uit te printen en ook effectief te gaan maken.

Ik kon kiezen uit de Rowan Tee en Max Tee.
De Max Tee haalde het.

Een leuk patroon. Ik maakte de grootste maat (116) voor mijn 4-jarige. Ik combineerde een stofje met print met een streepjesstofje van dezelfde collectie. En koos voor rode colorsnaps.
Het patroon heeft een eenvoudige manier om het bovendeel met knoopsluiting te naaien. Geen gedoe met een knopenpad. Nee, gewoon het patroondeel dubbelvouwen en klaar. Simpeler kan het gewoon niet!


Ik twijfelde even of ik geen broek in de gestreepte stof zou maken en het als pyjama te gaan gebruiken. (Niet dat hij deze nodig heeft)

Maar nu ik het ook effectief mijn kleine bengel heb zien dragen, zijn de twijfels weg. Dit is een volwaardig shirt dat hij dit najaar en de komende winter kan dragen om naar school te gaan.






Stoffen en fournituren zijn terug te vinden bij De Stoffengalerij.
Sea Life -- De Stoffengalerij
Sea Life Stripe -- De Stoffengalerij
Gütermann n°112 -- De Stoffengalerij
Colorsnaps rood -- De Stoffengalerij

Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero