O Boi, were ne boi

Nu de herfst voor de deur staat en de ochtenden en avonden wat frisser aan het worden zijn, is een extra trui wel welkom. Deze keer naaide ik de Boi uit I love sweaters uit een gebreide stof met doodshoofden. Lekker stoer.

De trui zit in 1-2-3 in elkaar. Ideaal voor als je snel tussendoor iets wil naaien.

Wat de foto's betreft. Ik vind het zalig om er eens een uurtje op uit te trekken met de kids. Of het nu met één is of met alle drie. Het is gewoon geweldig om hun fantasie tot leven te zien komen. Deze piraat hier had eventjes wat rust nodig voor hij weer verder kon gaan met het veroveren van schatten.




Stoffen:
Skull -- Swaffing -- De Stoffengalerij
Boordstof donkerblauw -- Swaffing -- De Stoffengalerij
Gütermann garen n°634 -- De Stoffengalerij

Patroon:
Boi -- I love Sweaters

Reacties

  1. Leuke! Dat boek blijft op mijn verlanglijst staan :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je zeker aanschaffen. Je zult er nog meer aan hebben dan ik aangezien jij ook nog een dochter hebt. Voor volwassenen staan er ook leuke patronen in. Er staat er eentje op mijn to-lijstje voor mijn man. Enkel nog de tijd vinden om eraan te beginnen.

      Verwijderen
  2. Ik maakte er ook al een paar. Inderdaad een goed en supersnel patroon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel tof, ik krijg zin om het patroontje ook eens voor Giel te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero