Nala in soft and shiny

Vandaag ligt er een nieuw naaimagazine in de winkelrekken. Ook in mijn winkeltje. (Lees zeker verder als je wil weten hoe je een gratis exemplaar van deze eerste editie kunt bekomen).

Fibre Mood.
Eigenlijk kun je het een beetje een ecologische naaimagazine noemen ook. In het boekje vind je foto's van de creaties en de patronenbladen terug. Voor de werkbeschrijving moet je op hun website zijn. Daar kun je ze gratis downloaden. Geen duizenden bladzijden die verloren gaan dus. Je download de werkbeschrijving van het item dat je wenst te maken. En dit kun je dan bekijken via de tablet. (Iets dat ook al minder plaats inneemt). Ja, wie echt wil, kan het natuurlijk ook gaan afprinten.
You hate or you love it.
I love it.

Er staan wel een paar leuke patronen in (die aan mijn smaak en stijl voldoen).
Ik naaide alvast de Nala. Een eenvoudig patroon, waar alle aandacht getrokken wordt door de mouwen.
De werkbeschrijving is heel duidelijk en goed geïllustreerd. Dus ook een echte naaileek kan hiermee aan de slag.


Wat mij betreft: Fibre Mood -- getest en goedgekeurd.

Over het stofje. In het magazine werd dit top gemaakt uit een interlock. Ik koos voor deze velours/french terry. Een zachte, glanzende stof in één van de modekleuren van komende herfst/winter. Oud roze. Super stofje. Al zeg ik het zelf.
De zomen stikte ik met transparant naaigaren.

Wil je een gratis exemplaar van Fibre Mood bekomen? Dat kan. Wie vandaag of morgen (22/8 en 23/8) voor 80€ aan stoffen en/of fournituren koopt, krijgt van mij een Fibre Mood Magazine erbij.
(Wees snel, want onze voorraad is beperkt)
www.destoffengalerij.be

Stof:
Soft and Shiny -- Editex -- De Stoffengalerij
Patroon:
Nala -- Fibre Mood -- De Stoffengalerij


Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero