Shirt met gestrikte schouders #3

Wie deze blog volgt, heeft dit shirt al eerder zien passeren. Deze versie is al de derde die vanonder mijn naaimachine rolt. En het blijft mijn favoriete T-shirt patroon.

Een echt patroon bestaat er niet voor dit shirt. Maar hier vind je toch een werkbeschrijving terug van hoe je dit ‘shirt met gestrikte schouders’ in elkaar naait. In de werkbeschrijving wordt dit uitgelegd aan de hand van de Harley Top van LMV, maar het spreekt voor zich dat je dit met eender welk T-shirt patroon kan gaan doen. Enige voorwaarde is dat je gebruik maakt van een shirt met aangeknipte mouw (of een mouwloos shirt)


Hieronder nog eens de foto van mijn eerste shirt met strikjes. Ik moet eerlijk bekennen dat ik dubbel zoveel tijd besteed heb aan het in elkaar naaien van mijn eerste shirt. Oefening baart kunst.


Noteer het volgende nog even in je agenda ...
Kom zeker eens langs op 30 juni. Dan organiseren we een grote stockverkoop. Dit zal zeker de moeite zijn.


Reacties

  1. Leuk! En bedankt voor de link, ga ik ook eens proberen, al lijken die strikjes me tijdrovend ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero