Paw Patrol stofjes, kinderen zijn er gek van

Paw Patrol. Alle kinderen zijn er dol op. Ge kunt u wel verstellen dat er meteen genaaid mag worden als een 4-jarige een rol stof van Paw Patrol ziet liggen. En dat deden we dan ook. Ik naaide meteen 2 shirts. 1 voor mijn 4-jarig spook en eentje voor de buurjongen (een laat verjaardagscadeautje).





Ik gebruikte weer het T-shirt patroon dat ik zelf getekend heb. Met wat geluk kan ik dit patroontje in de maten 92 - 140 in september lanceren. Als alles volgens plan loopt kan ik rond 15 augustus een oproep doen voor testers. (Geïnteresseerde testers moeten dus deze blog in de gaten houden).

Stoffen:
Rubble // boordstof zwart // Paw Patrol // boordstof blauw -- De Stoffengalerij


Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero