Ook helden kunnen benen breken

Mijn jongens. Vaak houd ik mijn hart vast als ik hen bezig zie. Soms zie ik het enige rampscenario na het andere passeren als ik mijn ravottende kinderen zie spelen. Gelukkig komen ze zelden iets tegen (buiten een schrammetje hier en een sneetje daar). Oke, de twee oudste hebben al een paar littekens van genaaid te zien. Maar ze hebben nog nooit iets gebroken. Alé, tot voor kort.

De oudste wilde de een of andere superheld nadoen door van een afdak van 2 meter hoog te springen. Ja, hij dacht even superman te zijn en te kunnen vliegen. Dat is dan wel even verkeerd uitgepakt. Verkeerd neergekomen en krak... voet gebroken.
En zo zat Bengel J. 3 weken in het gips.

Het patroon haalde ik terug uit Ottobre. Zelf deed ik een kleine aanpassing aan het rugpand, nl. de rugpas.
Zoonlief mocht zelf de stof kiezen en hij koos deze mooie witte tricot met print van Hilco. Ik combineerde dit stofje met een donkerblauwe tricot van Chat Chocolat.




Ondertussen is onze held terug goed te been en maakten we nog eens een foto zonder de krukken.


Om geen restjes stof te hebben, naaide ik ook nog zo'n shirt voor de jongere broer. Hiervan zijn er echter nog geen foto's gemaakt.


Stoffen:
Nautical -- Hilco -- De Stoffengalerij
Night Blue -- Chat Chocolat -- De Stoffengalerij
Off-white boordstof -- De Stoffengalerij

Patroon:
n°32  -- Ottobre 3/2018

Reacties

  1. Mooi shirt voor je superheld... maar de volgende keer hopelijk niet zo'n gevaarlijke toeren meer!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero