Once upon a time, there was a pirate

Er was eens een stoere kleine piraat. Zijn naam was kapitein Jendro. Op een dag meerde zijn schip aan bij een dorre vlakte en een groot bos. Perfect om op verkenning te gaan.


Aan de rand van het bos, stond er een kleine paalwoning. De kapitein klom naar boven om te kijken of er iemand thuis was. Pech. Het huisje was verlaten, enkel twee lege blikjes bier wezen erop dat hier iemand geweest was.


De kapitein tuurde in de verte, maar er was geen levende ziel te bespeuren in de omgeving. 


Dan maar alleen verder op verkenning gaan.


Is deze kleine piraat dapper genoeg om de brug over te steken en de gevaren van het onbekende bos te trotseren?


Je ziet, een fotoshoot op zondag met de jongens kan een heel avontuur worden. Vooral als we op een locatie zijn waar er geklimd kan worden of waar een bos is. 
Aangezien ik een enorme achterstand heb in fotograferen en bloggen van de laatste creaties, trok ik er eens met de oudste alleen op uit. Met een zak gevuld met kleren en een paar accessoires konden meteen al 3 items van het to-do lijstje geschrapt worden. 

Mijn jongens zijn echte bezige bijtjes, kennen geen gevaar en maken zich graag vuil. Met als gevolgd dat ze constant nieuwe kleren nodig hebben. Ik liet de oudste eens los in mijn winkel en deze prachtige tricot met piratenboten is één van de schatten die hij meebracht. 
Ik naaide er een shirt uit de recentste Ottobre uit. De halsboord werkte ik af met mintgroene boordstof.

Stoffen:
Pirate Ship -- Hilco -- De Stoffengalerij
Boordstof mint -- De Stoffengalerij
Patroon:
n°32 -- Ottobre 3/2018

Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero