Rumer top in zwarte viscose met kleurrijke veertjes.

Soms zie je een patroon en heb overloop je meteen je hele stoffenvoorraad om te kijken of je de juiste stof hiervoor liggen hebt. Oké, met een stoffenwinkel in je garage, kan het bijna niet anders dat die 'juiste' stof ertussen ligt.

Zo had ik dat toen de LMV maart-april 2018 in mijn bus viel. Ik zag de Rumer Top en wist meteen in welke stof ik deze zou maken. deze prachtige viscose van Editex werd het dus.

De Rumer Top zit snel in elkaar en is ook heel leuk om te dragen. Eén klein minpuntje aan het patroon: de halsuitsnijding zou wat dieper mogen zijn. Als ik ooit nog eens van plan ben om deze top te maken, zal ik hieraan moeten denken.


Ik kreeg al heel wat positieve reacties op deze blouse toen ik hem aanhad op een feestje. Altijd leuk om te horen.

Stoffen en fournituren:
Zwart met kleurrijke veertjes -- Editex -- De Stoffengalerij
garen n°800 -- Gütermann -- De Stoffengalerij
Blinde rits 40 cm -- Naaicentrum Demyttenaere

Patroon:
Rumer Top - La Maison Victor 2/2018

Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero