Naaiweekend in de Westhoek: editie 1

Ik wou altijd al eens op naaiweekend gaan. Daarom organiseer ik er dit jaar zelf eentje.

Ik vond een toplocatie op een boogscheut van mijn thuis. En ze hadden nog één weekendje vrij dit jaar. Is dat even boffen zeg.

Ik stel jullie voor:
Naaiweekend in de Westhoek: vrijdag 30 november - zondag 2 december 2018



Waar?

Open Huis.
Een accommodatie die zich bevindt midden in de natuur. Naaien in een oase van rust en met een prachtig uitzicht. De perfecte plaats om volledig tot rust te komen tijdens het beoefenen van je hobby. Maar natuurlijk is het meer dan alleen maar naaien. Je leert nieuwe mensen kennen die dezelfde passie delen. En ben je het naaien even beu, dan kun je een frisse neus ophalen tijdens een wandeling.


Een groot en gezellig vakantiehuis met 6/8 kamers. Iedere kamer beschikt over een lavabo en douche of bad.
Beneden is er een open leefruimte met een gezellige zithoek bij de houtkachel, een modern ingerichte open keuken met vaatwas, microgolf en oven, keramische kookplaat, twee koelkasten en een kleine diepvries. Er is een bar, koffiehoek, flatscreen-tv met dvd en draadloos internet.
Om te naaien is er een aparte sfeervolle ruimte voorzien.
Prijs: 165€/persoon verblijf + alle maaltijden en dranken

- kamers worden gedeeld met 2 personen.
- zelf bed- en badlinnen meebrengen.
- 's morgens genieten we van een uitgebreid ontbijtbuffet.
- op vrijdagavond zullen er broodjes zijn.
- zatermiddag maken we spaghetti bolo
gnese.
- zaterdagavond: kaasplank met brood
- zondagmiddag: stoofvlees met frietjes

Inschrijven kan door het volledige bedrag te storten op rekening BE78 1430 9555 3286 op naam van Sabrina Dewulf met vermelding Naaiweekend 30/11 + je naam



Op vrijdagavond zet ik een standje op van mijn eigen winkel. Je kunt dan je stoffenvoorraad uitbreiden. Op alle stoffen die ik dan bijheb krijg je een mooie korting.




Mocht je iets van fournituren vergeten zijn, dan is er op zaterdag de mogelijkheid om naar 't stad te trekken. Daar zit DE fourniturenzaak bij uitstek. Lintje, knoopje, rits, ... nodig. Zij hebben het.





Belangrijke opmerkingen:
- Wie inschrijft en door omstandigheden toch niet mee kan, dient zelf een vervanger te zoeken. Het financiële dient dan ook onderling geregeld te worden.

- Er kan op zaterdagavond gebruik gemaakt worden van de sauna. Dit dient op voorhand aangevraagd te worden. De meerprijs hiervan zit NIET in de prijs inbegrepen.



Schrijf je dus snel in. 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero