Little Richard

Het is ondertussen al een jaar geleden dat ik nog eens een hemd naaide. (Na de communie-outfits van vorig jaar had ik het even gehad met hemdjes naaien). Nu we aan de zomergarderobe van de jongste zoon begonnen zijn, kan daar een nieuw hemdje niet in ontbreken.


Ik koos voor mijn favoriete hemdpatroon: Little Richard. Dit patroon is een uitstekend basispatroon. Maar geef toe, een hemd met een rugpas en paspelband heeft toch net dat tikkeltje meer. Little Richard werd gehacked. Rugpas werd getekend en de lange mouwen werden korte mouwen.


De stofkeuze. Mijn oog viel op een leuk turqoise katoentje in indianenthema. Roestbruine knoopjes zorgen voor de finishing touch. 

 


Stof:
Native American Symbols // De Stoffengalerij
Fournituren:
Vlieseline H200
Paspelband - bruin
Knoopjes: NaaiCentrum Demyttenaere Roeselare-Oostende
Patroon:
#27 Little Richard // Ottobre 3/2014


Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero