Ne Mix and Match van 2 patronen: part 2 -- Vrouwentongen

Hier toonde ik al een coole sweater die ik naaide voor de oudste. Een samenraapsel van 2 patronen en een zeer geslaagde trui waar de oudste zoon super tevreden mee is.
Een tijdje geleden kwam Bengel A. mij zeggen dat hij ook zo'n coole trui wou hebben. Oké voor mij, maar niet in dezelfde stof. (Ik kleed mijn kinderen niet graag in hetzelfde, vandaar).
Ik had net die dag de staaltjes van de nieuwe See You At Six stoffen ontvangen en toonde de San Severia stof. 'Oké, voor mij, maar dan in deze stof. Het kind is snel tevreden en vond dit prima. Zolang die duimgaten er maar in zitten.

Zo gezegd, zo gedaan.

De stof werd geleverd, geknipt en genaaid.

En zie hem blinken met zijn nieuwe sweater.



Ik deed weer mijn uiterste best om de print te laten doorlopen.




Gebruikte stoffen en materialen:
San Severia -- See You At Six -- De Stoffengalerij
Boordstof - gebroken wit -- See You At Six -- De Stoffengalerij
Alles naaigaren 200m - n°111 -- Gütermann -- De Stoffengalerij

Reacties

  1. Leuk gedaan! Ik maakte ook mijn eerste truien met duimgaten, maar moet ze nog eens uit de was vissen om te fotograferen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero