Army boy

Hij speelt graag met zijn legerfiguurtjes. En toen hij ontdekte dat ik een rol camouflagestof aangekocht had voor de winkel/webshop schreeuwde hij het uit: "Mama! Ik wil een T-shirt in deze stof!" Ja, dat was wel duidelijk.
En zo naaide ik nog eens een shirt voor de oudste.
Het patroon dat ik gebruikte is het 'Be Cool' T-shirt patroon uit Ottobre. Een snel-klaar patroon. Toch bracht ik een kleine weiziging aan het patroon aan. Nee, eigenlijk is het meer een extraatje. Ik stikte er een borstzakje op.


Ik speelde hier eens met het TOP machien van mijn schoonmama en borduurde er de verjaardag van de zoon op. Hiervoor had ik beter borduurgaren gebruikt ipv het gewone garen.


De mouwen werden afgewerkt met elastisch biais.



Zoonlief stond te popelen om zijn nieuwe shirt te dragen. Afgelopen zondag mocht hij het dan aandoen om naar Pairi Daisa te gaan. Een toplocatie om leuke foto's te maken.




Gebruikte materialen:
Camouflagestof -- De Stoffengalerij
Alles naaigaren n°824
Restje zwarte punta di roma uit mijn restjesmand voor het borstzakje
Elastisch zwart biaisband -- Veritas
Patroon: Be Cool -- Ottobre 1/2015

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero