Team Shark

Mijn kinderen vinden het super dat hun mama een stoffenwinkeltje heeft. Ze mogen zelf hun stoffen kiezen voor hun kledij. Zo koos mijn oudste bengel dit stofje met haaienprint.

Een heel leuke stofje vind ik zelf ook. Want de grote haaien zijn eigenlijk allemaal kleine haaien. Prachtig gewoon. En hij staat ook heel goed met dit kleur. Het haar is hier ietsje te lang. Ondertussen heeft hij de kapper al een bezoekje gebracht en heeft hij afscheid genomen van zijn lange lokken.

De foto's werden - samen met de communiefoto's van Bengel A - bij het kasteel van Loppem genomen.







Stof: Team Shark -- Hilco -- De Stoffengalerij
Patroon: Be Cool -- Ottobre 1/2015

Reacties

  1. Ik kan geloven dat die jongens zo'n stoffenwinkel de max vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh plezant! Mooi stofje heeft ie gekozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geloof ik best, dat ze dat op prijs stellen, zo aan de bron te zitten :) Leuk stofje!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind de foto op de boomstam echt top!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero