Kleurrijk kleutertje

Weet je waar ik van hou?
Ik hou ervan mijn jongste in kleurrijke kledij te zien. Ik ben dan ook een groot fan van de kinderstoffen van JNY en Hilco. Ze zijn kleurrijk en hebben bovendien een kwaliteit om U tegen te zeggen.

Uit een half meterke stof kon ik 2 T-shirts maken voor mijn jongste bengel. Twee bijna identiek dezelfde T-shirts.
Het patroon werd eerder al hier gebruikt. Een snel klaar projectje dus.

Versie 1

Voorpand en rugpand werden uit de tricot met jungle-thema geknipt.
De mouwen werden geknipt uit een single jersey in een licht oranje kleur.
De mouw- en halsboorden zijn geknipt uit chocoladebruine boordstof.

Een eenvoudig T-shirt, maar de kleine is weer doodcontent.



Versie 2

Het voorpand knipte ik uit de kleurrijke tricot. Al de rest werd uit de oranje stof geknipt.
Dit resultaat mag er ook zijn. De bengel is ook met deze versie content.



Persoonlijk vind ik de eerste versie het mooist. Ook mijn man vindt deze wat hebben.
Wat is jouw mening? Laat het me weten in een reactie hieronder.

Patroon:
Brave Fireman -- Ottobre 3/2013
Stoffen:
Tutume Kids -- Hilco -- De Stoffengalerij
Carrot -- De Stoffengalerij
Boordstof - Chocolat -- De Stoffengalerij

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero