Een Billie voor hem

Ten huize De Stoffengalerij wordt er veel (lees: overdreven veel) genaaid. Er liggen nog heel wat kleren in de kast die de blog nog niet haalden.

Nu, er wordt hier dus veel genaaid. Het meest voor de 3 jongens, die hebben ook het meest nodig. Daarnaast begin ik wat meer voor mezelf te naaien. Hoewel ik toch wel een aantal leuke stoffen in de winkel heb waar ik mee aan de slag kan voor hem, wordt de man dus huizes toch wat vergeten. Vorige week kwam daar verandering in en ging ik nog eens aan de slag met het Billie patroon van Zonen09.

Ik koos voor de ribbed petrol - ook van Zonen09 en herinnerde me de mooie versie met stripe blocking die op de blog van Zonen09 terug te vinden. Een kleine aanpassing die snel gebeurd is.



Hoe je te werk gaat voor deze Stripe Blocking kan je hier lezen.

Mijn man wordt niet graag gefotografeerd en ik moest hem beloven dat hij niet met zijn hoofd op de foto zou staan. Iets dat ik hem niet kwalijk kan nemen, ikzelf plak ook niet op foto's.
Het staat hem goed, zijn nieuwe Billie. Een klein nadeeltje aan al die strepen is dat je bijna gehypnotiseerd wordt als je er te lang naar kijkt. Binnenkort (lees: met wat geluk deze zomer nog, anders volgend jaar) volgt nog zo'n shirt. Maar in plaats van Stripe Blocking wordt het Color Blocking.

Stof:
Ribbed - petrol // Zonen09
Patroon:
Billie voor mannen // Zonen09

Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero