Swapperdapper 'love to be creative' swap #1

Het was al een tijdje geleden dat ik nog eens deelnam aan een Swapje. Maar deze kon ik echt niet weerstaan. Marieke komt altijd met zo'n leuke thema's af. Als je zelf eens wil deelnemen, wordt dan snel lid van deze FB-groep.

Vandaag mochten de pakje open. Wat ik gekregen heb? Daar moet je nog even op wachten. Daar verschijnt eerstdaags wel een blogberichtje over.
Vandaag toon ik mijn cadeautjes die ik maakte voor Brynn.


Voor Brynn knutselde ik volgende items in elkaar:

1. Cirkelsjaal in een restje Copper Delight van Chat Chocolat
2. Toilettasje (waar ik wat staaltjes in stopte) in Cloud9 stofjes.
3. Een kaart van Tinkerbell versierd met knoopjes.
4. Origami kraanvogel (pure decoratie)

Voor haar zoontje naaide ik volgende items:
1. 2 T-shirts uit stofrestjes
2. Een grote slab met applicatie in flexfolie



Ik hoop dat ik met deze spulletjes een lach op Brynn haar gezicht hebben weten te toveren. Ze wilde bruikbare spullen, volgens mij voldoet dit hier wel aan.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero