Schip Ahoi Blackbeard

De patronen voor de feesthemdjes zijn getekend. Maar vooraleer ik aan de slag ga met het patroon voor de jongste, toch maar eerst even testen. Ik ben al een tijdje helemaal verkocht aan dit prachtige katoentje van Riley Blake. Dit stofje omtoveren in een hemdje staat dan ook al een tijdje op mijn to-do lijstje.

En nu is het dan eindelijk zo ver. Ik nam stof, bijhorend paspelband en colorsnaps bij de hand en ging aan de slag.

De colorsnaps heb ik niet gebruikt. Ik had nog knoopjes liggen die ik ooit eens meebracht van Naaicentrum Demyttenaere in Roeselare. Ik vond ze er beter bij passen dan de colorsnaps.

De foto's werden genomen bij oma en opa. Terwijl de kinderen zich rot amuseerden op de tractor, liep ik wat rond met mijn fototoestel om wat leuke kiekjes te maken van mijn bengels. (Wat een geluk dat ik mijn fototoestel meehad vandaag!)






En voor de eerste keer is het mij gelukt om de print perfect te doen doorlopen. Dikke pluim voor mezelf.

Het hemdje past perfect. Best in de toekomst een maatje groter maken.

Stoffen en fournituren:
Blackbeard // Riley Blake // De Stoffengalerij
Paspelband rood // De Stoffengalerij
Knopen // Demyttenaere naaicentrum Roeselare

Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero