Dino Allstars

Hier werden al wat nieuwe kleertjes van Bengel A en Bengel Q geblogd, maar Bengel J krijgt hier natuurlijk ook heel wat nieuws. Vandaag is hij dus een keertje aan de beurt.
Met zijn bijna 8 jaar, wordt hij echt wel groot en stoer. Toch kan hij me nog steeds verrassen in zijn stofkeuze. Voor zijn eerste T-shirt koos hij een lichtgrijze tricot met dinoprint van Hilco. Niet meteen iets dat ik spontaan uit de kast zou halen voor hem.




Het is niet de eerste keer dat ik dit patroon gebruik voor een shirt voor hem. Vorig jaar gebruikte ik het hier al een keer.

Voor de fotoshoot mocht natuurlijk zijn spiksplinternieuw pennyboard niet ontbreken. Hij is zo gelukkig dat hij er eindelijk eentje heeft. Want na eindeloos (eindeloos voor hem, maar in werkelijkheid 3 weken) zagen, klagen en klusjes doen, mocht hij er eentje gaan halen in de winkel.
Ik denk dat ik in de zomervakantie op zoek zal mogen gaan naar een skatepark, waar hij wat kunstjes zal kunnen oefenen.

Stoff:
Dino Allstars -- Hilco -- De Stoffengalerij

Reacties

  1. Leuk geworden! En als de zoon het zelf kiest, is dat garantie op dragen, dus helemaal top!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is waar. De volgende stap is dat hij zijn shirts zelf in elkaar mag naaien.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero