Blogtour Ethan Bag New pattern / patternrelease

Mijn twee oudste bengels hadden dringend nood aan een nieuwe, mooie, ruime zwemzak. Ik ging aan de slag met potlood en papier en tekende zelf een patroon van een kokervormige tas met een ritszakje.

Om de tassen te maken vond ik nog stofjes in mijn voorraaddoos. Voor de fournituren trok ik naar mijn favoriete fourniturenzaak in Roeselare: Naaicentrum Demyttenaere.

Voor de oudste kocht ik ooit dit stofje van het Spaanse label Inkalily Fabrics. Oorspronkelijk gekocht om met deze stof een hemdje te maken. Dat hemdje is er echter nooit gekomen en ondertussen was de lap ook al niet meer groot genoeg om er nog een hemd voor een 8-jarige uit te maken.
Gelukkig heeft dit prachtige stofje nu toch eindelijk een bestemming gekregen.




Dit stofje van Poppy kocht ik ook ooit eens om er een hemdje mee te maken. Toen ik die stof in handen kreeg, vond ik de stof echter niet geschikt hiervoor. Na twee jaar in de kast te liggen te wachten, werd het nu toch eindelijk verwerkt.
Van deze stof had ik niet genoeg om de print te laten doorlopen.



Ook jij kan deze tas maken.
De tutorial over hoe je deze tas maakt vindt je hier terug.

Houd de komende week ook volgende blogs in de gaten. Want ook zij naaiden de Ethan Bag.
maandag 6 maart Hutsepruts
dinsdag 7 maart Biebiezonder
woensdag 8 maart Molemieke
donderdag 9 maart Naadjes en draadjes
vrijdag 10 maart Flaflinko
zaterdag 11 maart Stokstaartje doet het zo

PS: Deel jouw Ethan bag met me. Via facebook of instagram. Gebruik #destoffengalerij. Ik ben razend benieuwd naar die van jou.

Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero