Een dinoshirt

Toen dit stofje arriveerde in ons winkeltje, zei bengel A meteen. 'Mama, ik wil een t-shirt van dit.'
Dus ja, als zoonlief zo'n T-shirt wil, dan krijgt hij dit.


Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik even getwijfeld heb of de print niet te 'jong' is voor hem. Maar ja, aan de andere kant. Als hij persé dit wil, waarom niet dan?
Dus ja, hij kreeg zijn shirt.
En ik vind hem er beeldig mee staan!






Stof:
Bone Apetit -- Alexander Henry -- De Stoffengalerij
Boorstof petrol -- De Stoffengalerij

Reacties

  1. Die zoon ziet er wel heel erg tevreden uit! Ik ken het gevoel wel, dat je een stofje soms te jong vindt. Maar uiteindelijk zijn de jongens er vaak zot content mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero