Ik - ben - een - robot

Normaal gezien ga ik voor kleurrijke prints als ik kledij maak voor mijn kinderen. (De wereld is al duister genoeg). Deze keer koos ik echter voor een grijze stof met zwarte print toen ik aan de slag ging aan het kerstpakje van Bengel A.
Ik nam opnieuw patroon n°11 uit Ottobre 6/2016 bij de hand. (net zoals in mijn vorige blogpost). Deze keer werd het maatje 116. Als accent werkte ik met okerkleurige tricot aan de hals en mouwboorden. Zo zit er toch iets van kleur in het kledingstuk.
De gebruikte stoffen Rough Robot en oker zijn beide te koop bij De Stoffengalerij.


Omdat kerstdag - net na het openen van de pakjes - niet het moment is om je kinderen te doen poseren, nam ik vlug wat foto's terwijl deze lieve jongen aan het spelen was.







Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero