Halloween Pumpkins


De vorige keer toonde ik het hemd dat ik voor mijn oudste zoon gemaakt heb. We blijven ook nu in het Halloweenthema. Deze keer echter geen kledij. Ik maakte voor de verandering eens wat decoratie voor op mijn kast. Deze pompoentjes waren perfect om met de Halloweenstofjes aan de slag te gaan.
Ik vind ze geweldig!!


Ik maakte ook nog een paar eikeltjes voor erbij.


Wil je ook aan de slag gaan met een Halloweenstofje. Wel, bij de Stoffengalerij geniet je vanaf vandaag al van 30% korting op ALLE Halloweenstoffen. Check it out here. Binnenkort maak ik nog een pyjama uit een oplichtend stofje van Riley Blake. (Je weet wel, zo'n stofje dat licht geeft in het donker - de Woody pyjama's doen dat ook).
Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter. Ik ben eigenlijk benieuwd of jullie ook zo van Halloweenstoffen als ik.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero