Retro vlaggenlijn



Een tijdje geleden arriveerde een prachtige reeks stoffen van Riley Blake. Nu ben ik niet onmiddellijk fan van die retrostofjes, maar deze 4 stofjes konden me wel bekoren. Het duurde ook niet lang vooraleer er een projectje bij me opkwam waarin alle 4 de stofjes verwerkt zouden zijn.
Een vlaggenlijn.
Het patroon vond ik hier. Ik was meteen fan. Met een minimum aan stof heb je een maxi vlaggenlijn.

Super eenvoudig in elkaar te naaien.
In een mum van tijd is hij klaar. 6,5 m kleurenpracht in retro stijl.







Stoffen
Groovin' Bus -- Riley Blake -- De Stoffengalerij
Groovin' Plaid -- Riley Blake -- De stoffengalerij
Groovin' Wallpaper -- Riley Blake -- De Stoffengalerij
Keep On Groovin' -- Riley Blake -- De Stoffengalerij
Geel biaislint -- De Stoffengalerij


Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog. Laat gerust een reactie achter onder dit bericht. Het is altijd leuk om jullie mening te lezen.




Reacties

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero