Een ole

In mijn vorige blogbericht toonde ik al een aantal T-shirts voor mijn jongste kadeetje.
Een cardigan mag natuurlijk ook niet ontbreken in de kleerkast van een kleuter.

Ik nam de Ole bij de hand en ging op zoek naar de stoffen. Wel, de voeringstof had ik al klaarliggen voor ik het patroon bij de hand nam. De VVV grey van Zonen09 kwam er laatste bij.

Ik koos ervoor de donkere zijde van de stof te gebruiken. (De bleke zijde zie ik totaal niet graag, maar dat terzijde). Ik koos ervoor de optie ellebooglappen te gebruiken. Wel ovaal van vorm, rechthoekige ellebooglappen vind ik zo ... saai.

Bij punt 14 van de werkbeschrijving liep ik vast. Opeens werd alles 'Chinees'. Ik begreep - en begrijp nog steeds - niet hoe je in deze stap tewerk moet gaan. Ik deed het op mijn manier. En ben er enigszins van overtuigd dat mijn manier veel eenvoudiger is.

Bengel Q had geen zin om mee te werken voor de fotoshoot.


Maar na het geven van een snoepje werd er al wat beter meegewerkt.











Stoffen:
VVV-grey -- Zonen09 -- De Stoffengalerij
Sharq -- JNY -- De Stoffengalerij
Knopen -- mijn persoonlijke voorraad
Patroon:
Ole -- Zonen09 -- De Stoffengalerij


Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog.
Plaats gerust een reactie hieronder. Het is altijd leuk jullie mening ook te lezen.


Reacties

  1. Super tof!! Ik maakte recent ook een lekkere warme cardigan. Hopelijk hebben ze die echt pas nodig als school terug start 😉.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe Ole! Ik ben fan van de VVV aan beide kanten. De kant die jij gebruikte is perfect zo!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero