Crazy Number Swap #2

Eindelijk is dan die dag aangebroken dat het pakje open mag. Geloof me, het is telkens moeilijk aan de verleiding te weerstaan. Dat pakje werd bezorgd op maandag 11 juli. Dat is dus heel lang dat dat hier ongeopend moet blijven liggen.

De doos ging open en ...


3 pakjes. JOEHOE!!!

Pakje 1: Ik lees het kaartje en krijg het vermoeden dat dit wel eens de cirkelsjaal zou kunnen zijn die op mijn verlanglijstje stond. Zou dit kloppen?


En ja hoor. Een sjaal. En wat voor ene. Ik zou er zelf geen mooiere gemaakt kunnen hebben. Die is gewoon perfect. O ... dank je wel swapmaatje!



Pakje 2: Aan de zware kant en voelt zelf breekbaar aan. Ik herinner me dat ik verzorgingsproducten had opgeschreven. Zou dit het kunnen zijn? Ik ben benieuwd...


Ja hoor, 4 scrubs. Zalig gewoon. Ik kan niet wachten om deze uit te proberen.




Geloof me als ik jullie zeg dat ik meteen met die voetenscrub richting badkamer ben vertrokken.
En wat een product. Smijt al die gekochte verzorgingsproducten meteen maar in de vuilbak. Dit is HET product dat je nodig hebt om zachte voeten te hebben. Swapmaatje, mail mij alstublieft hoe je dit gemaakt hebt. Deze scrub is er eentje die ik altijd op voorraad wil hebben. De voetenscrub van de Mylène (die nog een mooi prijskaartje heeft op de koop toe) heeft hierbij officieel afgedaan.
Lieve swapmaatje, nogmaals dank je. Die andere drie potjes zullen binnenkort ook uitgetest worden. (Hoewel ik een beetje bang ben van die met koffiedik -- maar testen doe ik zeker!)

Op naar pakje 3: Het is iets zacht, dus waarschijnlijk weer iets dat genaaid werd. Wat stond er eigenlijk nog op mijn lijstje? Een tas, juweeltjes, en de rest weet ik eigenlijk al niet meer.
Na het lezen van het kaartje werd me meteen duidelijk dat dit onmogelijk een tas zou zijn. Zeker iets voor mijn bengels.


Een tent! (Ik was al vergeten dat die op het lijstje stond) Leuk gedaan. Nu hebben mijn kinderen eindelijk de tent die ik vorige zomer al op mijn to-do lijstje had gezet.


De oudste is alvast tevreden. Bengel A zal ook wel content zijn als hij straks thuiskomt en deze tent ziet. (Tegenwoordig beginnen ze indiaantje te spelen, deze tipi komt dus zeker van pas). By the way. De stof vind ik ook heel leuk.

Onderaan de doos zat nog een kaartje.


Lieve Katrien,

Ik ben heel blij met de cadeautjes die jij voor mij gemaakt hebt. Ik vind ze GEWELDIG! Een welgemeende dikke merci.
En ondertussen heb ik alle scrubs al getest. Ook die met koffiedik. (Die heb ik wel op mijn benen gebruikt, die waren super zacht nadien. Dus die blijft een scrub voor de benen).  Het zijn alle vier toppertjes. Dank je wel.


Willen jullie ook eens deelnemen aan een swap? Wordt dan lid van deze groep op Facebook. Want Marieke is al bezig met het bedenken van een nieuwe swap in september.



Reacties

  1. Waaauw, zo'n pakje had ik ook wel willen krijgen! Zalig gewoon!
    Fijn dat je meedeed! Hopelijk tot de volgende! :D

    Liefs!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke cadeautjes! Stappen is super tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Amai dat zijn leuke cadeautjes! Ik kan jouw enthousiasme volledig volgen. Een extra reden om wat me-time te nemen in de badkamer ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig pakketje heb je gekregen!! Heerlijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero