Allemaal beestjes

Zomer staat bij mij gelijk aan kleurrijk. Zeker in de kledij van mijn kinderen. En hoewel ze alle 3 voldoende kledij hebben om de vakantie door te komen, heb ik voor hen toch nog heel wat naaiwerk voor de boeg.
Jaja, want op 1 september moeten ze alle 3 naar school. Alle 3 al. De jongste mag op 1 september ook starten. Wat gaat de tijd toch snel.

Dus - tussen de soep en de patatten door - wordt hier heel wat genaaid. Eerst voor de jongste.
Uit een half meterke stof kunt je al heel wat maken. 2 T-shirt in maatje 92.

2 keer hetzelfde, 2 keer anders. Zie jij de verschillen?







Stoffen:
Bugs -- JNY -- De Stoffengalerij
Spider -- JNY -- De Stoffengalerij
Boordstof rood -- De Stoffengalerij
Boordstof gestreept uit mijn restjesbak van vroegere projecten
Patroon:
nr 3 uit Ottobre 3/2014


Bedankt voor het bezoekje aan mijn blog.
Laat gerust een reactie na. Het is altijd leuk om te lezen wat jullie ervan vinden.



Reacties

  1. Ik zie het :-) andere afwerking :-). Ik geef je gelijk: ik ben ook fan van kleur

    BeantwoordenVerwijderen
  2. kleurrijk scoort altijd bij kids

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En voor je het weet heb je een metertje nodig voor één T-shirt :-)
    Ik zag het verschil, beide mooi en na even denken de rode boord op nummer 1!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal mijn stijl! <3s voor kleur voor kinderen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero