Coming Soon!!! Gratis patroon van het Tibo hemd

Het is zover. Mijn eerste handgetekend patroon is klaar om op de wereld los te laten.

I introduce to you


Tibo is het patroon van een een jongenshemd met een rugpas en rugplooitjes.
Het werd getekend in de maten 92 tot en met 116.
Er zijn verschillende variaties mogelijk. Zo is er de keuze uit 2 verschillende borstzakjes of een paspelzak. Er kan zowel een winterversie met lange mouwen genaaid worden of een zomerhemdje met korte mouwen. En ten slotte kan er gekozen worden tussen 3 kragen.
En voor de liefhebbers kan er naar hartelust afgewerkt worden met paspelband.



Opgestikt borstzakje

'club collar'

Rugpas met 2 rugplooitjes


Paspelzakje en klassieke knoopsluiting

Drukknopen

Tibo met lange mouwen

Eenvoudige mouwsplit

Vanaf 1 juli zal het mogelijk zijn dit patroon gratis te downloaden van deze blog.
Ook zullen er binnenkort data bekend gemaakt om samen met wij dit hemd te maken bij De Stoffengalerij. Houd hiervoor de website www.destoffengalerij.be in de gaten.

Reacties

  1. Heel leuk en ook een hele mooie rugpas. Ik volge zeker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk en ook een hele mooie rugpas. Ik volge zeker ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi hemd!Is het moeilijk om te maken?Ik heb wel wat naaiervaring maar heb nog nooit een hemdje gemaakt,staat op mijn to do lijst ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is niet moeilijk hoor. Ik vind hemdjes maken juist gemakkelijk. Het feit dat ik 3 zonen heb zal daar wel mee te maken hebben. Maar eigenlijk is een hemd echt niet zo moeilijk hoor.

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero