Scheve tiretten en het bewijs dat men uit zijn fouten leert.

Je zag hier al een paar keer de Cheeky Racoon van Hamburger Liebe passeren. Hier en hier.
Deze keer was het o.a. de beurt aan de Funky Panda (ook van Hamburger Liebe).

Maar vooraleer deze stof verwerkt werd tot trui, werd eerst de vikingstof van Lillestoff geknipt en gestikt.
Ik wilde een trui met scheve rits en aangezien het een stof met print is, wilde ik deze laten doorlopen. De eerste keer dat ik dit doe. Het was puzzelen en alles paste perfect. Alles goed in elkaar gespeld en dan ...
... dan liep het mis. Na het stikken van de rits, was het om zeep. De print loopt niet mooi door.
My bad. Ik had bij beide helften van de rits langs dezelfde kant moeten beginnen.

Lostornen zie ik ECHT NIET zitten. Dus Bengel Q mag de trui zo aan.

Voor de trui die ertoe doet (deze is voor de dochter van een bevriend koppel) heb ik deze fout niet gemaakt. Het resultaat is stukken beter. Nog niet perfect, maar het komt al goed in de buurt.


Patroon Straweberry of Vanilla - Ottobre Design 3/2014
Stof Lillestoff en Hamburger Liebe uit de voorraadkast (weet begot niet meer waar ik die gekocht heb) // Gestreepte boordstof - Meky Shop // Grijze boordstof - www.destoffengalerij.be
Fournituren Ritsen - Demyttenaere (op maat laten knippen)

Reacties

  1. Al doende leert men, zo gaat het gezegde en dat is ook zo :)

    Toch leuk allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad. Als ik me hier nog eens aan waag zal het nog beter zijn.

      Verwijderen
  2. Al doende leert men, zo gaat het gezegde en dat is ook zo :)

    Toch leuk allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Knap gedaan!Ik begrijp daar niets van,zo van die print door te laten lopen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik begrijp het niet willen lostornen ;) Misschien loopt de print niet door, maar het zijn wel twee toffe truitjes hoor.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero