Mijn eerste swap

Voor de eerste keer heb ik deelgenomen aan een swap. Dit via de fb-groep Swapperdapper: handgemaakt met liefde.

#1 My gift

Superspannend. Ik was heel benieuwd naar de persoon voor wie ik iets zou moeten naaien.
Mijn hart maakte een vreugdesprongetje toen bleek dat ik voor Tamara, het gezicht achter deze blog een pakje in elkaar moest steken. Meteen daarna kreeg ik een beetje schrik. Ik kijk enorm op naar Tamara haar naaisels, vandaar.
Die schrik heb ik maar vlug van me afgeschud en ik ben op zoek gegaan naar een leuke stof. Mijn keuze viel al snel op deze twee.

Beide zijn stofjes van Art Gallery en behoren tot dezelfde collectie, waardoor ze perfect combineerbaar zijn met elkaar.
Ik koos ervoor om een tas te maken. Ik heb er zelf eentje getekend. Ik noem hem de 'Morango Shopper'. Een - niet al te grote - tas om eens snel een  boodschap te gaan doen in het dorp. (Bijvoorbeeld een favoriet naaimagizine gaan kopen bij de plaatselijke dagbladhandel).

Wat zou ik nog gaan maken. Ik nam eens een kijkje op haar pinterest en vond daar een foto van een earbud case. Dit gaf me de inspiratie om een rond portemonneetje te tekenen. (Dat natuurlijk ook als earbud case gebruikt kan worden).

Met het laatste restje van de stof kon ik nog een boekenlegger maken.


Morango Shopper
Binnenkort volgt een tutorial



Toen ik alles inpakte, kreeg ik weer schrik. Is dit voldoende? Zal ze het graag zien? Zal ze ... ?

#2 My present

Vandaag, 15 mei, mogen we eindelijk ons pakje openen. EINDELIJK. Toen de facteur mijn pakje bracht, heb ik het meteen in een kast gestopt om het maar niet te zien. Om het zo snel mogelijk te vergeten. Want ik was zooooooooooooooooo nieuwsgierig.
Van wie komt het? Wat zit erin?

Stilletjes hoopte ik op verzorgingsproducten, of iets dat ikzelf nooit zou maken. Dat is namelijk dat ik deelnam aan deze swap. Om eens iets anders te hebben.

Nu is het zover. Pakjes-open-maken-tijd.


2 pakjes. Eentje voor mezelf en eentje voor mijn bengels.
Spannend brrr. Ja, ge weet et.


Mijn pakje eerst.
* Face Wash. YES, mijn gebeden werden verhoord. Die ben ik dus meteen gaan uittesten. Super korrelig, droge scrub. Zalig gewoon. En achteraf een babyvelletje. Dank u, dank u, dank u Gemma.
* Libelle sleutelhanger. Prachtig gewoon. Ik heb er geen idee van hoe je aan zoiets begint. Die krijgt eerstdaags zeker een sleutel toegewezen.
* 2 geurzakjes met lavendel. In mijn kleerkast zullen die niet belanden. Ik hou niet van lavendel. Maar iemand die mij niet kent, kan niet weten dat ik niet van lavendel- en dennengeur houdt). Maar geen zorgen. Dit krijgt zeker een toepassing hoor. Ik denk eraan eentje in mijn auto te leggen en eentje in mijn wasplaats. / Vorig jaar kreeg ik dennenbadschuim, hou ik dus ook niet van, maar dat is een super goed product om de ramen mee te wassen en de auto te wassen. Dus ge ziet, het wordt gebruikt. /


En dan nu het pakje voor mijn bengels.
Voor elke een nieuw T-shirt.
* Bengel J (de oudste) vindt zijn shirt heel cool.
* Bengel A (de middelste) knuffelde onmiddellijk zijn olifantenshirt. Morgen heeft die dat zeker al aan.
* Bengel Q (de jongste) is ook blij met zijn 'poes'. Grote poezen weliswaar, maar ze zijn familie.


Er zat ook nog een mooie brief bij. Ook zij was een beetje bang. Hoefde dus totaal niet. Wij zijn alle vier heel tevreden met onze cadeautjes.  En inderdaad, Gemma, het is een andere stijl, maar daarvoor deed ik mee. En ik ben blij dat je voor de jongens geen andere T-shirts gemaakt hebt. Je had hun gezicht moeten zien. Ze zijn alle drie heeeeeeeeeeel content. En ik ook.
Dus nogmaals een welgemeende merci.



Reacties

  1. De Morango-shopper is geweldig! Benieuwd naar de tutorial.

    Ai en lavendel... ik dacht dat iedereen daar van hield :-) Ook weer iets geleerd dus!

    Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gemma, wij zij super tevreden met AL onze cadeautjes.
      De T-shirts worden met trots gedragen door de jongens. En die face wash is echt top. Dank je wel.

      Verwijderen
  2. Oh, hoe grappig om te lezen dat je een beetje schrik kreeg, dat was dus nergens voor nodig! Maar ik beschouw het als een groot compliment! En zoals jij die tas genaaid hebt, amai, daar kan ik nog van leren, want tassen zijn niet direct mijn specialiteit en naai ik eigenlijk nooit voor mezelf. Deze komt zeker goed van pas! En de rest natuurlijk ook, het pakketje was af!

    Ik zag net pas dat deze tas jouw eigen ontwerp is, waardoor ik het nog geweldiger vind eigenlijk!

    Het cadeautje voor jou en je kinderen is ook heel tof zeg! Amai, die shirts, leuk!!! en zoals je zegt, een swapmaatje kan niet alles weten, dus dan is dat ook niet erg als er iets tussenzit dat niet helemaal je ding is. Alles samen is het een superpakketje en duidelijk met liefde en moeite gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Inderdaad, het is duidelijk dat Gemma haar pakje met liefde gemaakt heeft. Super. (Ik heb mijn pakje voor jou ook met liefde gemaakt hoor).
      Trouwens, het was ook mijn eerste tas die ik maakte. Buiten een 3-tal zwemzakken in het verleden, maar dat is toch anders. Toen hij af was vond ik hem echt super. Ik vond het zelfs een beetje jammer dat ik hem weg zou geven.

      Verwijderen
  3. Super leuk dat je meedeed!
    Je maakte een heel leuk pakketje, bang zijn hoeft dus zeker niet!
    Hopelijk tot een volgende keer!

    Liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero