Is dit nu een 'pattern hack'?

Deze keer koos ik een stofje van JNY. Ik hou van die kleurrijke prints en de collectie voor deze zomer vind ik echt prachtig. Het was moeilijk om een keuze te maken. De finale schifting ging tussen 'Bugs' en 'Under Water'. Laatst genoemde heeft het uiteindelijk gehaald.

Een half meterke van de stof is voldoende om er een T-shirt voor mijn jongste uit te maken.

Ik koos ervoor het T-shirt volledig in deze stof te maken. Alles uit 1 stof maken, vergroot natuurlijk de kans op een pyjama-look. Dat wilde ik dus absoluut niet.

Een tijdje geleden maakte ik een Lewis Hoodie voor mijn oudste. Wie die gemist heeft, kan hier nog eens snel gaan piepen. Nu ... deze spookte opeens weer door mijn hoofd. Waarom niet het basispatroon van een T-shirt te veranderen, zoals het voorpand van de Lewis? En zo gedacht, zo gedaan.

Ik knipte het voorpand schuin door. En tekende een zak. Zo kan de Bengel zijn schatten wegstoppen. (Die schatten zijn voorlopig autootjes, en gelukkig geen vondsten uit de tuin).

Het shirt kreeg nog een heupboord, mouwboorden en een halsboord in een effen stof.

En TADAAA

                    een Lewis Shirt is geboren.



Geen aan foto's. Bengel Q is nogal ... wispelturig deze week.

Zaterdag mag hij het aan om naar het communiefeest van zijn neef te gaan. Misschien lukt het dan om een mooie foto te maken van de kleine man in zijn shirt.

Stof 
Under water -- JNY -- www.destoffengalerij.be
Petrol -- www.destoffengalerij.be

O ja, wil je ook deze stof of een ander organisch katoentje van JNY? Vandaag 11 mei en morgen 12 mei geniet je van 20% korting op alle JNY stoffen bij www.destoffengalerij.be 
Dat is geen 25€/m, maar 20€/m. Dat kan al tellen, of niet?


Reacties

  1. Leuk gedaan! En zelfs mooi de tekening laten doorlopen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow chique gedaan seg! en die print zo helemaal doorlopend, prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Da's een leukerd! En een goed idee, al zouden er hier thuis wél (vuile) vondsten uit de tuin in geherbergd worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero