Lewis Hoodie

Van het naaien voor mezelf kwam nog niets in huis. Verder dan een patroon tekenen en de stof te kiezen ben ik nog niet gekomen.

Afgelopen week dook ik nog eens in mijn stoffenvoorraad en viste er een donkerblauwe sweaterstof uit.
Met 3 zonen in huis is het altijd moeilijk beslissen voor wie er eens iets gemaakt zal worden. Deze keer ging het wel gemakkelijk. Mijn oudste zoon had al eens opgesmeten dat hij een nieuwe trui wilde hebben, één met een tekening op. Een trui voor Bengel J zou het gaan worden.
Mijn Bengel houdt van een kap. Dus koos ik er maar voor om nog eens een Lewis Hoodie te maken. Mijn eerste ervaring met het patroon was niet echt positief, maar de trui zelf is wel mooi.

'Oefening baart kunst' zeggen ze. En ze hebben gelijk. Deze keer ging het al heel wat beter. En voor de eerste keer heb ik de halsnaad vanbinnen eens afgewerkt met biaislint (ipv met de hand).

Ik ben tevreden.
Bengel J is tevreden.
En Bengel A wil ook zo'n trui.







Patroon:
Lewis Hoodie - La Maison Victor
Stof:
Sweaterstof - uit de stoffenvoorraad
Okerkleurige jersey, biaislint, stervormige colorsnaps - De Stoffengalerij


Reacties

  1. Mooi! En ja, nu moet je snel aan een volgende beginnen he ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je.
      Toch niet hoor. Nu ga ik toch eens iets voor mezelf eerst maken. Ik heb zopas de laatste hand gelegd aan de communie-outfits van de zonen. En de stof van Chat Chocolat ligt te drogen. Dus vanavond is het moi-time.

      Verwijderen
  2. Tof gedaan!!

    En proficiat aan de winnaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh, ik lees hier net dat ik gewonnen heb, dankjewel Sabrina!!!! (ik sta hier hopeloos achter met blogs te lezen...) Mailtje komt eraan!! x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeer geslaagd! Stofje is superleuk als ik het hier zo verwerkt zie.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero