Geïnspireerd door 'Billie'

In mijn vorig blogbericht toonde ik jullie een t-shirt voor mijn oudste zoon. Een t-shirt uit 4 stoffen.

Wanneer er gebruik gemaakt wordt van zoveel verschillende stoffen voor 1 shirt, heb je natuurlijk heel wat stof over. Gelukkig voor Bengel A, want hij wou ook een shirt in deze stoffen.

Voor zijn shirt heb ik me laten inspireren door de Billie van Zonen09.
De Billie zelf heb ik niet in mijn bezit, daar moet ik echter eens verandering in brengen. De Billie heeft een paar leuke versies. Voor dit project heb ik versie b als inspiratiebron gebruikt.

Ziehier mijn 'Billie' met de 3 voetbalstofjes.



Zelf had ik het shirt graag afgewerkt met nog 3 witte knoopjes vooraan, maar zoonlief vond dat niet nodig. (Waarschijnlijk omdat hij het zo snel mogelijk wilde aantrekken).

Reactie van Bengel A: 'Mama, zo mooi. Ik wist niet dat jij zo mooi kon naaien.'
ZALIG!


Als dat niet het patroon van de Billie is, welk patroon is het dan wel?
Een patroon van een t-shirt uit Ottobre design 3/2014. En heel wat aanpassingen.

Stoffen: De Stoffengalerij

Reacties

  1. Leuk! Ik dacht eerst dat je het patroontje uit Ottobre 3/2015 gebruikt had, waar ook met een bandje in het midden gewerkt wordt :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat patroon in Ottobre 3/2015 is me ontgaan. Shame on me.

      Verwijderen
    2. Volgens mij in hetzelfde boekje als dat van de Be Positive die je net gemaakt hebt? :D

      Verwijderen
    3. Double shame on me (dat ik daar zo over gekeken heb)

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Amerikaanse mouwsplit

Cocoa jurk

Bella dress en Sophie bolero